BOʻLAJAK OʻQITUVCHILARNI ART–PEDAGOGIKASI ASOSIDA KASBIY FAOLIYATGA TAYYORLASHDA ZAMONAVIY TAʼLIM TEXNOLOGIYALARIDAN FOYDALANISH METODIKASI

Авторы

  • O‘ktam Zubaydullayev

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V5SI2Y2025N39

Ключевые слова:

boʻlajak oʻqituvchi, art–pedagogikasi, kasbiy faoliyat, zamonaviy taʼlim, texnologiya, didaktika, taʼlim, tarbiya, loyiha, oʻyinli texnologiya, masʼuliyatlilik, tolerantlik, qiziquvchanlik, empatiya, modellashtirish↔ loyihalash↔ konstruksiyalash.

Аннотация

Mazkur maqolada boʻlajak oʻqituvchilarni art –pedagogikasi asosida kasbiy faoliyatga tayyorlashda zamonaviy taʼlim texnologiyalaridan foydalanishning didaktik taʼminoti, taʼlimning toʻlaligicha standartlashtirishga yoʻnaltirilganligi texnologik yondashish imkoniyatlari ilmiy nazariy jihatdan tahlil qilingan. Shuningdek maqolada boʻlajak oʻqituvchilarni shaxsga yoʻnaltirilgan taʼlim-tarbiya jarayonini rivojlantirishga oid koʻnikmalarini shakllantirish maqsadida bir qator oʻquv oʻyinlaridan foydalanishni pedagogik jihatlari atroflicha yoritib berilgan.

Библиографические ссылки

1. Roziqov O., Og’ayev S., Mahmudov M., Adizov B., Didaktika.– Toshkent: Fan, 1997. –256 b.

2. Roziqov O., Og’ayev S., Adizov B. Ta’lim texnologiyasi. Toshkent: O’qituvchi, 1999.– 71 b.

3. Педагогическая енсиклопедия.–M., 2002.–550str.

4. Muslimov N.A., Usmonboyeva M., Mirsoliyeva M. Innovasion ta’lim texnologiyalari va pedagogik kompetentlik» moduli bo’yicha UMK. Toshkent 2017 - 43 b

5. Pedagogik texnologiya: muammo va istiqbollar (zamonoviy pedagogik texnologiyaning ilmiy-nazariy asoslari). Mualliflar guruhi. / T.:OO’MKHTRM, 300 bet. Mas’ul muharrir: prof. Parpiyev A.P. T.: 2008

Загрузки

Прислана

2025-03-27

Опубликован

2025-03-27

Как цитировать

Zubaydullayev, O. (2025). BOʻLAJAK OʻQITUVCHILARNI ART–PEDAGOGIKASI ASOSIDA KASBIY FAOLIYATGA TAYYORLASHDA ZAMONAVIY TAʼLIM TEXNOLOGIYALARIDAN FOYDALANISH METODIKASI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5(S/2), 243–248. https://doi.org/10.47390/SPR1342V5SI2Y2025N39