TA'LIM INTEGRATSIYASINING AYRIM MASALALARI
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SCP1342V3I7Y2023N43Kalit so'zlar
ta’lim integratsiyasi, fanlararo ta’lim, hamkorlikda o‘qitish, talabalarga yo‘naltirilgan yondashuv, yaxlit ta’lim.Annotasiya
Ta’lim integratsiyasi bir nechta fan va fanlarni yagona o‘quv dasturiga kiritish, fanlararo aloqalarni rivojlantirish va talabalarga bilimlarni har tomonlama tushunishni anglatadi. Bu o‘qituvchilar o‘rtasidagi hamkorlikni rag‘batlantiradi, tanqidiy fikrlashni rivojlantiradi va o‘quvchilarning bilimlarni Real senariylarda qo‘llash qobiliyatini oshiradi.
Manbalar
Azizxo‘jayeva N.N. Pedagogik texnologiya va pedagogik mahorat. –Toshkent: TDPU, 2003. –B.175.
Gorskaya G.I., Churakova R.G. Maktabda o‘quv-tarbiya jarayonini tashkil etish. //To‘ldirilgan va qayta ishlangan ikkinchi nashridan tarjima – Toshkent: “O‘qituvchi”, 1990. –B.216.
Azimova I. va boshq. Ona tili va o‘qish savodxonligi //1-sinf uchun darslik. – Toshkent: Respublika ta’lim markazi, 2021. – 104 b.
Mamedov Sh.M. Boshlang‘ich ta’lim sifatini rivojlanishda fanlararo integratsiya yaratishning o‘rni (Ozarbayjon Respublikasi) // European science №1. –B.93.
Yakibova D.Sh. Boshlang‘ich ta’limda integratsiya – intellektual taraqqiyot omili sifatida. – “Maktab ta’limi”, Termiz davlat universiteti, 2016. –B. 98.
Кукушин Б.C., Болдырева-Вараксина А.В. Педагогика началного образования. / Под общ. ред. Б.C.Кукушина. – М.: ИКС «МарТ»; Ростов н/Д: Издателский сентр «МарТ», 2005.
www.arxiv.uz
www.cyberleninka.ru
www.uz.denemetr.com