MEDIATA’LIM – TALABALARNING MEDIA MADANIYATINI RIVOJLANTIRISHGA YO‘NALTIRILGAN FAN TARMOG‘I SIFATIDA

Mualliflar

  • Azizbek Umarov

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SCP1342V3I7Y2023N42

Kalit so'zlar

ta’limni axborotlashuvi, mediamadaniyat, mediaresurs, zamonaviy media, elektron media, ta’lim funksiyalari.

Annotasiya

Mazkur maqolada zamonaviy media atrofdagi dunyoni insoniy o‘zlashtirishning murakkab vosita ekanligi, shuningdek, ta’limni axborotlashtirish sharoitida bo‘lg‘usi muhandis-pedagoglarning mediamadaniyatini rivojlantirishning muhim xususiyatlari to’g‘risidagi fikr mulohaza va tavsiyalar bayon etilgan.

Manbalar

Buvabaevna K.Y. Legal basis of formation of civic culture in students kadirova yakitjan uvabaevna: legal basis of formation of civic culture in students // Journal of Information Computational Science. – 2021. – №. 1.

Buckingham D. Media education: a global strategy for development. A policy paper prepared for UNESCO, sector of communication and information. Online:https://www.lmz-bw.de/fileadmin/user_upload/Medienbildung _MCO/fileadminbibliothek/buckingham_media-education/buckingham_media-education.pdf 2001. – P. 2.

Dorr A. Media Literacy. In: International Encyclopedia of the Social & Behavioral Sciences. Vol. 14 / Eds.N.J.Smelser & P.B.Baltes. Oxford, 2001. – Pp. 9494 -9495.

https://digital-strategy.ec.europa.eu/en/policies/media-literacy

Бабаджанов С.С. Педагогика олий таълим муассасалари талабаларининг медиакомпетентлигини ривожлантириш технологияси (“Информатика ва ахборот технологиялари” ўқув фани мисолида): п.ф.б.ф.д (PhD) диссер....Тошкент, 2018. – Б. 36-37.

Педагогический энциклопедический словарь / Гл. ред. Б.М.Бим-Бад; Редкол.: М.М.Безруких, В.А.Болотов, Л.С. Глебова и др. – М.: Большая Рос. энцикл., 2002. – С. 138.

UNESCO [Recommendations Addressed to the United Nations Educational Scientific and Cultural Organization UNESCO. In:Education for the Media and the Digital Age. Vienna: UNESCO, 1999. – P. 273-274. Reprint in: utlooks on Children and Media. Goteborg: UNESCO & NORDICOM, 2001. – P.152.

Медиакультура и образование: особенности взаимодействия и развития. – // https://topuch.ru/referat-mediakuletura-i-sovremennoe-obshestvo/index.html.

Гендина Н.И. Информационная грамотность и информационная культура личности: международный и российский подходы к решению проблемы // Проблемы образования. – №5–2007. – С. 58-69; Формирование информационной культуры личности: теоретическое обоснование и моделирование содержания учебной дисциплины / Н.И.Гендина, Н.И.Колкова, Г.А.Стародубова, Ю.В.Уленко. – М.: Межрегиональный центр библиотечного сотрудничества, 2006. – 512 с.; Медиа и информационная грамотность в обществах знания / Сост. Кузьмин Е.И., Паршакова А.В. – М.: МЦБС, 2013. – 384 с.

Федоров А.В. Медиаобразование: история, теория и методика. – Ростов н/Д.: ЦВВР, 2001. – С. 19.

Челышева И.В. Теория, методика и практика развития медиакомпетентности современного педагога: монография / И. В.Челышева. – Москва, Берлин: Директ-Медиа, 2019. – 149 с.

Федоров А.В. Медиаобразование: история, теория и методика. – Ростов н/Д.: ЦВВР, 2001. – С. 65.

Умарова З. Мустақил таълим жараёнида медиаресурсларнинг аҳамияти / Замонавий таълим/ Современное образование, 2021, 6 (103). – 18-23-б.

##submission.downloads##

Topilgan

2023-07-13

Nashr qilingan

2023-07-14

Qanday ko'rsatish

Umarov, A. (2023). MEDIATA’LIM – TALABALARNING MEDIA MADANIYATINI RIVOJLANTIRISHGA YO‘NALTIRILGAN FAN TARMOG‘I SIFATIDA. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(7), 293–299. https://doi.org/10.47390/SCP1342V3I7Y2023N42